GYIK
Gyakran ismételt kérdések
Hogyan lehet rendelni?
Bizonyos termékek esetében nincs feltüntetve ár, mivel rengeteg variáció, különböző minták és méretek elérhetőek. Ezen termékek rendeléséhez egyeztetni szükséges elérhetőségeink egyikén.
Hogy a legcélszerűbb a rendelés?
- Válasszuk ki a kívánt termékeket. Érdemes felkeresni a gyártó hivatalos weboldalát is, mert olyan információkat is kaphatunk, melyek a mi oldalunkon nincsenek feltüntetve. Ezeket az oldalakat a „gyártók” menüpontban az adott gyártó logójára kattintva lehet elérni.
- Döntsük el, hogy a kiválasztott termékeket milyen méretben, elrendezésben, kivitelben szeretnénk. (Például: 200 cm hosszú fix étkezőasztal, dió lappal) Ahhoz, hogy minél pontosabb kalkulációt kaphassunk, érdemes minden részletre kitérni.
- Kérjünk ajánlatot. Ez lehetséges a weboldalon az ajánlatkérő űrlap kitöltésével, e-mailben vagy telefonon.
- Amennyiben az ajánlatot megfelelőnek találjuk, érdemes egyeztetni egy időpontot a bemutatóterembe, hogy a mintákat, szöveteket vagy a gyártó további termékeit és katalógusait élőben is megnézzük. Itt lehetőség van azonnali árajánlat kérésére is és megrendelésre is.
- A részletek egyeztetése után az ügyfél kap egy ajánlatot e-mailben, melynek írásos visszaigazolásával válik véglegessé a rendelés.
A szállítás mennyibe kerül?
Az általunk adott kedvezményes árak nem tartalmazzák a szállítás díját. Erre minden esetben egyedi árat adunk, az ügyfél igényeinek figyelembevételével. Tudunk segíteni a kiszállításon kívül felhordásban, összeszerelésben és a csomagolóanyag elszállításában. Amennyiben szállításra nincs igény, raktárunknál díjmentesen átvehető az áru.
Mennyi idő a szállítás?
Az árajánlatban és a weboldalon feltüntetett árak bruttó árak?
Igen, minden általunk megadott ár bruttó, tartalmazza az ÁFA-t.
Lakberendezőként is kiszolgálnak?
Igen, lakberendezők megkeresését is szívesen fogadjuk.
Mi történik, ha hibás terméket kapok?
Amennyiben a hiba nem javítható, illetve részleges cserével nem hárítható el, az ügyfél igényt tarthat a termék teljes kicserélésére. Ha cserére bármilyen okból nincs lehetőség, úgy részleges vagy teljes visszatérítést kaphat attól függően, hogy a terméket megtartja-e vagy sem. Ez értelemszerűen nem vonatkozik azokra az esetekre, amikor a vevő a hibáról tudott, illetve arra engedményt kapott. Bővebben a jótállási feltételekről a garancialevelünkben lehet olvasni.
Egy nagyobb projekthez szeretnék bútorokat. Rám milyen árak és feltételek vonatkoznak?
Nagyobb projektek esetében (legyen akár szálloda, étterem, vagy nagyobb magánlakások) egyedi árakat alkalmazunk, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a pontos részletek egyeztetése érdekében.