Barion Pixel

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan lehet rendelni?

Rendelni webáruházunkon keresztül online, valamint telefonon és e-mailben is lehetséges.
Bizonyos termékek esetében nincs feltüntetve ár, mivel rengeteg variáció, különböző minták és méretek elérhetőek. Ezen termékek rendeléséhez egyeztetni szükséges elérhetőségeink egyikén.

Hogy a legcélszerűbb a rendelés?

  1. Válasszuk ki a kívánt termékeket. Érdemes felkeresni a gyártó hivatalos weboldalát is, mert olyan információkat is kaphatunk, melyek a mi oldalunkon nincsenek feltüntetve. Ezeket az oldalakat a „gyártók” menüpontban az adott gyártó logójára kattintva lehet elérni.
  2. Döntsük el, hogy a kiválasztott termékeket milyen méretben, elrendezésben, kivitelben szeretnénk. (Például: 200 cm hosszú fix étkezőasztal, dió lappal) Ahhoz, hogy minél pontosabb kalkulációt kaphassunk, érdemes minden részletre kitérni.
  3. Kérjünk ajánlatot. Ez lehetséges a weboldalon az ajánlatkérő űrlap kitöltésével, e-mailben vagy telefonon.
  4. Amennyiben az ajánlatot megfelelőnek találjuk, érdemes egyeztetni egy időpontot a bemutatóterembe, hogy a mintákat, szöveteket vagy a gyártó további termékeit és katalógusait élőben is megnézzük. Itt lehetőség van azonnali árajánlat kérésére is és megrendelésre is.
  5. A részletek egyeztetése után az ügyfél kap egy ajánlatot e-mailben, melynek írásos visszaigazolásával válik véglegessé a rendelés.

A szállítás mennyibe kerül?

Az általunk adott kedvezményes árak nem tartalmazzák a szállítás díját. Erre minden esetben egyedi árat adunk, az ügyfél igényeinek figyelembevételével. Tudunk segíteni a kiszállításon kívül felhordásban, összeszerelésben és a csomagolóanyag elszállításában. Amennyiben szállításra nincs igény, raktárunknál díjmentesen átvehető az áru.

Mennyi idő a szállítás?

Bútoraink nagyrészt egyedi rendelés alapján készülnek, ezért a legtöbb gyártó esetében a szállítási idő jelenleg átlagosan 8-12 hét. Bizonyos gyártók tartanak raktárkészletet, ebben az esetben általában 6 héten belül megérkezik az áru.

Az árajánlatban és a weboldalon feltüntetett árak bruttó árak?

Igen, minden általunk megadott ár bruttó, tartalmazza az ÁFA-t.

Lakberendezőként is kiszolgálnak?

Igen, lakberendezők megkeresését is szívesen fogadjuk.

Mi történik, ha hibás terméket kapok?

Amennyiben a hiba nem javítható, illetve részleges cserével nem hárítható el, az ügyfél igényt tarthat a termék teljes kicserélésére. Ha cserére bármilyen okból nincs lehetőség, úgy részleges vagy teljes visszatérítést kaphat attól függően, hogy a terméket megtartja-e vagy sem. Ez értelemszerűen nem vonatkozik azokra az esetekre, amikor a vevő a hibáról tudott, illetve arra engedményt kapott. Bővebben a jótállási feltételekről a garancialevelünkben lehet olvasni.

Egy nagyobb projekthez szeretnék bútorokat. Rám milyen árak és feltételek vonatkoznak?

Nagyobb projektek esetében (legyen akár szálloda, étterem, vagy nagyobb magánlakások) egyedi árakat alkalmazunk, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a pontos részletek egyeztetése érdekében.